Den krassa verkligheten

Det är inte mycket som sitter där det ska eller ser ut som det gjorde på mej längre.Hm,börjar jag ana en försenad 40-års kriiiis eller???
Om man sveper förbi helfigursspegeln i dunkel belysning är det inte SÅ farligt,men när man t.ex ställer sej i en provhytt.....då jävlar ser man ALLT!!!Tyngdlagen verkar inte existera,iallafall inte som jag önskar...Päronstjärten som en gång satt precis där den skulle har halkat ner 20 cm(minst),midjan då VAR fan är den??Finns ingenstans att hitta,för att inte tala om hallontuttarna som en gång var placerade i perfekt höjd,av dom återstår inte mycket och det som är kvar efter att 3 ungar fått sin fantastiska start i livet är ett minne blott.Dom liknar mest två uttråkade wellpappsbitar!Men so what??Dom har ju fullgjort sitt syfte,är hela och rena och det finns tack & lov push up som kan få dom på lite bättre humör.(mej oxå för den delen)
Man får väl va glad ändå,det hade kanske kunnat va ännu värre!!!(fast jag är tveksam)
Att lägga sej under kniven och/eller spruta in en massa skit både här & där,det går fetbort för min del.Över min döda kropp!(först i det tillståndet kan dom få börja karva lite om så behövs)
Nej,jag tror det är enklare att undvika provhytter eller åtminstone ha jäkligt mörka glasögon på sej därinne,och helfigursspegeln kan man ta bort alternativt blunda då man går förbi.I fortsättningen blir det till att inhandla figurformande kläder,inte nödvändigtvis provade i hytt,det finns ju nåt som heter INTERNET.Så va det "världsliga" problemet löst---(iallafall för stunden-om jag känner mej själv rätt)


På önskelistan kanske!!??

"Lyft utan kniv"


Kommentarer
Postat av: PUTTE

Gjort sitt säger DU,vad säger HAN som gosar med dom nu förtiden,hallon jo ja tackar,när lingon veckan kommer blir du väl nöjd för stunden iaf,ändras inte kupstorleken då,så ja

2009-04-08 @ 20:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0