Bröllopshjärta till brudparet...

Så fick man lite extrajobb såhär i slutet på april då!
Ska texta namn i ett hjärta och "nygifta" på en skylt som ska sitta bakpå bilen.Min kära vän U har föreslagit mej som förste textare,så nu hoppas jag bara att uppdraget blir godkänt.Ska man skriva på fri hand och dessutom till ett bröllop med alla som kommer beskåda (kråkfötterna),så vill det till att man inte kladdar runt så det blir pannkaka av alltihop!
Tänk om jag har en pissig textardag och allt blir skit,dom kommer ju tro att det är nån jävla barnunge som klottrat mitt i ett raseriutbrott.Hemska tanke!

På em kom M och hennes pojkvän så vi tog en fika på balkongen,trevligt när ungarna hälsar på lilla mamma ibland!
Lilla och lilla är väl att ta i,känner mej mer som en dräktig elefant i 74:e månaden ungefär.Enda skillnaden är att jag varken är elefant eller dräktig,det är bara en jävla massa kalorier och skit som vägrar lämna min kroppshydda.Jag har undrat länge nu,vart fan dom kommer ifrån!! 
Jag säjer som U,det blir nog fan till att bada i vassen i år!!!(igen)

Soliga kramar!
            ♥


Här ska textas,brudparets namn & datum...


Bjöd U på kaffe och kaka,kolla in "tiggar" Kelly under armen...


M och pojkvännen N på besök...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0