Bilservice & köttfärssås!

Nästan exakt på årsdagen var idag lilla "Pärlan" inbokad på service.Bara att plocka fram serviceboken och ge sej iväg!
Under tiden "hon" var inlämnad så tog jag en promenad.(behövde verkligen shaka lite på dököttet)
Solen lös med sin frånvaro och blåsten va isande kall.Hur många bakslag i det s.k vårvädret ska man behöva stå ut med egentligen?
Slank in på City Gross och inhandlade kaffe (ovanligt!!!) och hårfärg.Passade oxå på att slänga in en Bomben tills
ikväll.(wish me LUCK vetja)Vidare in på Skokanonen och köpte strumpor till dom två som fortfarande bor hemma.(är man omtänksam så är man,måste va medfött!!)
På vägen tillbaka till bilfirman råkade jag av en händelse kliva in i nån Grossist butik med diverse grejer.Kom fram till att just den affären legat mitt inne i centrum förut,då jag kände igen innehavaren.(oväsentligt,men ändå)
Väl inne i bilhallen igen tog jag min Expressen och satte mej i vänthörnan.Blicken föll direkt på förstasidans översta rubrik:"ONORMALT VARM FÖRSOMMAR"...Yes,yes,yes,Gud hör bön trots allt,eller är det ett skämt???

Kanske rentav skulle byta bil tänkte jag då jag lyfte blicken och fick syn på ett par Hyundaisar.Röd eller svart,svart eller röd??Där blev det genast svårt att bestämma sej,så "Grey Pearl" får nog hänga med ett (bra) tag till.

Tillbaka i "förorten" igen väntade dagens middagstillagning,på med pastan och ner med köttfärsen i pannan.
Nu ska jag dra ner och slänga in en maskin tvätt.(om jag får arslet ur fåtöljen vill säja!)

Kram & ha det sålänge!
                    ♥


Pärlan i goda händer!(får man hoppas iaf)


Inget promenadväder i egentlig mening...(jävla skitväder)


Inga skor i min smak precis...


Inte dom  här heller!!!(men åldersmässigt kanske??Ha,ha,ha!)


Handdukar & brickor är förbrukningsvaror!


Man kan ju alltid hoppas...


Kan inte välja färg...så jag behåller väl Pärlan!


Snart är det klart...


...Tada,köttfärssås á la mej!!!


Kommentarer
Postat av: PUTTE

Tack för promenaden, Tack för maten, Tack för kaffet på maten!!!Vi hör av dig, neädå. Blogg betyg 4

2009-04-21 @ 14:41:29
Postat av: Anonym

hoppas det gick bra med pärlan:)

Hitta du något roligt i den roliga affären?

kraam

2009-04-21 @ 16:27:00
Postat av: Majso

Betyg 4,på en skala till vaddå???5 eller!!

Tack dårå!

2009-04-21 @ 17:54:15
Postat av: Majso

Japp,servicen gick finemang,bara plånkan som blev tunnare!

Roligt & roligt,köpte 5 handdukar & en bricka i affären.(syns halvt om halvt i påsen på bilden)

2009-04-21 @ 17:57:02
Postat av: PUTTE

AV 5 KÖPER DU INTE GETINGEXPRESSEN FATTARU NU SÅ LITE SÅ

2009-04-21 @ 18:59:40
Postat av: Anonym

Sulle du ha hjälp med det dära spray eriett eller är det ok

2009-04-21 @ 19:05:30
Postat av: Anonym

Tack för frågan,tror inte det funkar på min blogg så jag skiter i det för tillfället & kör "vanliga"stilen...

Sa "bara" 4 av 5....

2009-04-21 @ 19:17:45
Postat av: Anonym

Ä you got mail some ware look all place you have annars så köper ja kontakt er,its a new dayt 2 morron FATTARU läs du ä la gooo00OOOO

2009-04-21 @ 22:52:45
Postat av: Majso

VA????????(kryptiskt värre,eller?)

(precisera dej)

2009-04-22 @ 00:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0