Moln av oro!

Det är bistra tider på arbetsmarknaden.Mannen i huset går som på nålar eftersom dom redan börjat varsla personal på hans jobb!Man kan lugnt säja att han hänger löst,det är bara en tidsfråga innan käftsmällen kommer.Som en komet i 50000 km/h ungefär.För även om man vet att nedräkningen har börjat,så försöker man hålla skenet uppe och ta en dag i taget!!Fan,jäkla skit...Hur blir det då med OSS???Jag vägrar leva UTAN honom,inte en gång till med perioder av saknad då vi bara kunde träffas en gång i veckan,ofta bara nån gång i månaden!!!(i över 4år!!)
Jag vill INTE VARA UTAN HONOM...AAALLLDDRRIIGG MEEEEEEEER!!!Men vad göra???JAG har inget svar på den frågan,inte han heller i nuläget.Det är vid såna här tillfällen jag önskar att jag va 10 år igen.När det tråkigaste som kunde hända va att man inte fick lördagsgodis eller hade noll rätt på matteprovet!Jag vill lägga mej och skrika,gapa,VRÅÅÅLA fulaste orden som finns.Men det hjälper tyvärr inte.Jag försökte lite,men med resultatet att jag fick skitont i ryggen och svordomarna tog slut.
Hur kul känns den analkande julen då om man får fråga???På en skala mellan 1 och 10,KNAPPT en 2:a.....
Vem vill sitta och frossa i julmat,när man anar hur det kommer bli sen!!???Nudlar morgon,middag,kväll-om ens det.
Lika bra att börja spara redan NU...
Tills vidare lever jag med tanken,att än så länge har vi ju ändå VARANN!!!!!!!!!!!


                                                                                                         
                                                                                                                                   

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag älskar dig mamma!

2008-12-17 @ 18:24:51
URL: http://MatildaElizabeth

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0