"Hembiträdet" tar ledigt!!

Pust!!!
Idag har jag tagit ledigt,tänker inte göra ett endaste handtag här hemma.Vem bryr sej???Inte jag iallafall.
Dagen började vääääldigt soft,klev ur sängen vid TOLVTIDEN!!!Vet inte NÄR jag va sååå slö sist.Sen drack jag mitt kaffe,som darlingen hällt på termos.Bläddrade i en tidning,arrangerade ett julkort på familjemedlemmarna stelt uppsatta i soffan!Jag tänker köra den slöa grejen iår vad gäller julkorten,dom kommer till berörda via mejl istället för postvägen!Jag har annat att lägga min tid på!
Nu ska jag dricka mera kaffe,kanske ta ett bad och glo lite på TV,skööööööööööööönt!




                                                                                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0