Förlovningsdag i antågande

Imorrn firar darlingen och jag 5 årig förlovningsdag!Inte så originell dag,men vi ville inte vänta!Å andra sidan kan man tänka som så,att det är ju lätt att komma ihåg datumet.Nyårsafton brukar vanligtvis inträffa den 31:e december VARJE år.Fast det såklart,vissa har ju lite svårt med dagar och datum osv.(inga namn nämnda!)
Kan väl ändå berätta hur det var förra året.Visserligen inget jubileum i den bemärkelsen,men ändå.
Jag tänkte som så,att darlingen kan få säja Grattis först!Jag väntade och väntade och väntade och.......men han sa INGENTING!!!När klockan drog sej mot midnatt kunde jag inte hålla tyst längre så jag frågade om han visste vilken dag det var???Såklart han visste....NYÅRSAFTON naturligtvis!!!!Vi kunde ha uppträtt på nån nyårsrevy vetja.Vilken fars!
När jag så hade muttrat lite och fått fram självaste budskapet säjer den söta lilla varelsen:"Jaha,du menar förlovningsdag,men det är ju imorron"....RIDÅ!!!!
Hoppas för hans egen skull,att han iår håller reda på dag OCH datum.Han kan bara INTE missa det,med tanke på att jag påmint honom 3-4 gånger per dag..TYP!Jag är spänd av förväntan!
I vilket fall som helst,det här är till dej ÄLSKLING:

"Du vet väl om att du är värdefull,
  att du är viktig här och nu,
  att du är älskad för din egen skull,
  för INGEN annan är som DU"

  Älskar dej mer än ord kan beskriva!
                      Din Majso


      






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0